Επιστροφές προϊόντων

Στην αδόκιμη περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης θεωρεί ότι το προϊόν το οποίο παρέλαβε είναι ελαττωματικό, οφείλει να επικοινωνήσει είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα επικοινωνίας και να επιστρέψει το προϊόν. Αφού η εταιρεία παραλάβει το προϊόν οφείλει να το εξετάσει εξονυχιστικά και να ενημερώσει όσο το δυνατό συντομότερα τον χρήστη, αναφορικά με την κατάσταση του προϊόντος και τα δικαιώματα του είτε αφορούν επιστροφή χρημάτων είτε αφορούν αντικατάσταση με άλλο προϊόν αναλόγως της διαθεσιμότητας.

•Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.

•Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία. Στην περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

•Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το rada.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

•Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας.

•Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφών του rada.gr







Special Ofers For Subscribers

Ten Percent Member Discount

Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας και ενημερωθείτε για τις νέες μας συλλογές.
Εγγραφή